Андрій
Вітаю. Питання по виплаті страхової мені, як потерпілій стороні, в результаті ДТП не з моєї вини. Ситуація така: 1. У припаркований автомобіль в’їхав водій автобуса 2. Ми оформили європротокол без поліції, водій автобуса визнав себе винуватцем 3. Я звернувся в автосервіс з рихтування для попередньої оцінки, сума збитку на їхню думку 8-11k грн, попередньо записав на відновлення (сервіс популярний, чергу) 4. Я звернувся в страхову компанію винуватця (СК «Censored»), там заповнили всі необхідні документи, але сказали що сума відшкодування буде в рази менше ніж мені нарахували в моєму автосервісі Питання по тому, як мені діяти? Скасувати поїздку в автосервіс? Заздалегідь готується до оскарження їх підрахунків? Проблема в тому, що вони ймовірно беруть якісь мінімальні ціни на автосервіси. Я не проти доплатити пару тисяч за якісну роботу, бог з ним, але якщо в результаті виявиться, що вони повернуть тільки 30% від суми, то це просто спекуляція з боку СК я вважаю. P.S. Що відносно вартості ваших послуг?
Відповідь
Спасибі за те, що звернулися до нас. В даному випадку поїздку в автосервіс однозначно потрібно скасовувати до того моменту поки не вдасться розібратися в цифрах. Необхідно брати акт огляду в страховій компанії і їх розрахунок матеріальних збитків. Зазначена Вами страхова компанія завжди видавала ці документи без проблем. Далі потрібно розбиратися з розрахунком і приймати рішення. Страхова компанія могла зробити відрахування на законних підставах, якщо в розрахунку були заміни деталей і при цьому були підстави для застосування коефіцієнта зносу – зменшити вартість деталей на розмір зносу; зменшити вартість збитку на вартість ремонту деталей, які були пошкоджені до ДТП; відняти ПДВ, якщо Ви написали в заяві, щоб гроші перерахували на особисту банківську карту, відняти франшизу і т.д. Беріть розрахунки і акт огляду, надсилайте, і я з подивлюся, за це платити не потрібно, а потім вже визначимо найбільш раціональне рішення в даній ситуації і можливість співпраці.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня