Франшиза за полісом ОСЦПВВТЗ з власника транспортного засобу – юридичної особи

Тетяна

Добрий день!

Наше авто стукнув маршрутний автобус, який належить ТОВ. Документи в СК винного були оформлені і відправлені ще в грудні. Експерт компанії призначив дату і час огляду авто. Коли ми приїхали, його не виявилося, він поїхав в інше місто, ми поїхали на СТО і зробили там калькуляцію, до цього, відразу після ДТП, ми приїжджали в офіс (Донецьк) і там зробили фото. У нас деформований бампер, начебто розбіжностей не повинно бути. Привезли в офіс калькуляцію, запитали, підійде чи ні, сказали, що так, нормально. Документи всі здали в листопаді. З Києва подзвонили вже в грудні, задають питання з приводу експертизи, я все пояснила, добре, розберемося, зателефонуємо.

Проходить більше місяця, знову дзвонять і знову питання з приводу експертизи. Знову все пояснюю, при цьому ніхто не вимагає її зробити, знову розберемося. Час йде, в загальному вже в березні, після спілкування з менеджером по якості приходять гроші в половинному розмірі від розрахованого на СТО, при цьому гроші банк відправляє назад, так як там щось не так зробили. Спілкуюся з представником компанії, вони говорять, що така сума тому, що це ремонт бампера, а не заміна. Вони так вирішили самі і самі прорахували на підставі теж якогось СТО.

Загалом, я категорично була не згодна, в результаті мені запропонували – таки зробити експертизу їх експертом. Я погодилася, експертизу зробили, і висновок все-таки – заміна бампера. Тепер поки всі процедури необхідні, знову час йде. В результаті вже більше чотирьох місяців з дня подачі документів.

Можна в даній ситуації поскаржитися на компанію, вимагати пеню, і як це зробити?

І ще питання: водій автобуса категорично відмовляється платити франшизу, його з підприємства звільнили, тому що після ДТП позбавили прав, каже, що його відповідальність страхувало підприємство, нехай вони і платять. Власник ТЗ теж відмовляється платити. Підкажіть, хто платить франшизу в даному випадку (за законом)?

Дякуємо.

Відповідь

Шановна Тетяно! Спасибі за запитання.

Ситуація досить типова, оскаржити дії страхової компанії в такому випадку можна в Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України (м.Київ, вул. Бориса Грінченка, 3). Також хотіли б звернути Вашу увагу на деякі нюанси у Вашій ситуації.

Відповідно до ч. 1 ст. ст. 37 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» страхова компанія зобов’язана провести виплату страхового відшкодування протягом 1 місяця з моменту отримання всіх документів від потерпілої сторони. При цьому ст. 34 цього ж Закону зобов’язує страховика направити експерта (аварійного комісара) для визначення розміру заподіяної шкоди. Порушення очевидні, а найголовніше очевидні спроби ухилення від узятих на себе зобов’язань. Пеня нараховується на розмір заборгованості в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Якщо не помиляємося, то облікова ставка НБУ зараз 7,75%. Тобто розмір пені буде незначним, але Ви маєте на це повне право.

Що стосується франшизи, то її зобов’язано Вам відшкодувати юридична особа, власник маршрутного таксі, а потім пред’явити регрес своєму водієві, це передбачено ст. 1172 Цивільного кодексу України.

Поділитись:

Оцінка авто після ДТП Онлайн

Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.

Оцінити збиток авто після ДТП

Подати скаргу на страхову компанію

В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.

Подати скаргу онлайн

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити