30 Червня 2017 Новини

Нюанс, який потрібно знати при укладанні договорів туристичного страхування

Регламент ЄС 810/2009 Європейського Парламенту та Ради від 13 липня 2009 року, що встановлює Кодекс Співтовариства про візи, передбачає мінімальні вимоги до страхового покриття при відвідуванні країн ЄС – 30 000 Євро. Для США, Канади і низки інших держав вимоги до страхового покриття встановлюються на рівні 50 000 доларів США. Тому на сьогодні найбільш поширеними опціями при укладанні договорів туристичного страхування є пропозиція з можливістю вибору страхових сум між 30 000 Євро та 50 000 доларів США. І все б начебто нічого, але є одна проблема.

З огляду на низьку платоспроможність населення в Україні і дуже високий рівень комісійної винагороди на ринку туристичного страхування, деякі страховики запроваджують практику сублімітів на одну страхову подію, щоб максимально знизити розмір страхового платежу і відповідно до своєї виплати при настанні страхового випадку. Тобто формально всі вимоги виконуються, наприклад, при виїзді в Європу страхова сума за договором страхування встановлюється на рівні 30 000 Євро. Але, відповідальність компанії за одну страхову подію обмежується, знову ж, наприклад, сумою в 100 Євро. Таким чином при настанні страхової події компанія не сплатить більше, ніж 100 Євро на один випадок. Очевидно, що цих грошей може не вистачити навіть на консультацію лікаря в Європі, не кажучи вже про медикаменти, госпіталізації і т.д.

Тому, дуже рекомендуємо уважно вивчати договори страхування, навіть ті, які були куплені разом з туром. Простіше буде розірвати такий договір страхування або зв’язатися зі страховиком і вирішити питання про внесення в нього змін до поїздки. Це дозволить убезпечити себе від неприємних сюрпризів і значних фінансових втрат.

Поділитись:

Читайте також

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити