Скарга – це потужний інструмент, який може примусити страхову компанію виконати свої зобов’язання перед Вами. Але важливо мати на увазі, що вона повинна бути підготовлена професіоналами й чітко фіксувати факт порушення законодавства про страхування, містити добре сформовану доказову базу. Наші юристи підготовили більше 1200 скарг та точно знають як зробити, щоб страхова компанія працювала з Вашим питанням, а не просто відписалася.
Ми можемо підготувати скаргу на страхову компанію, якщо вона:
- затрмує виплату страхового відшкодування;
- незаконно відмовляє у виплаті страхового відшкодування;
- не реагує на звернення;
- відмовляється надати матеріали страхової справи;
- не проводить оцінку;
- порушує режим зберігання та обробки персональних даних;
- незаконно висуває регресні вимоги;
- працівники страхової компанії ведуть себе некоректно по відношенню до Вас;
- страхова компанія не надала всю інформацію щодо умов страхування та порядку виплати страхового відшкодування.
Вартість підготовки скарги – 2500 гривень
Щоб розібратися з доцільнісю подання скарги або визначити найбільш дієвий або економічно обгрунтований інструмент, пропонуємо Вам спочатку отримати консультацію у провідних юристів нашої компанії.
Для Вашої зручності – попередню інформацію можна відправити онлайн.
Тел. (068) 349-38-55, (095) 825-45-08 (Viber, Telegram, WhatsApp)
Щоб відразу написати нам в месенджер – натисніть на долоньку у нижньому куті екрану.
Використовуючи даний сервіс, Користувач підтверджує, що він обізнаний, згоден та без жодних зауважень приймає всі умови Угоди користувача.
Наше відео – Як та куди оскажувати дії страхової компанії