15 Січня 2018 Новини

Найбільш поширені причини відмов за договорами страхування в новорічні свята

Закінчилися новорічні свята, і ми традиційно отримали значну кількість звернень за договорами комплексного страхування виїжджаючих за кордон. Перебуваючи за кордоном, багато хто стикався з необхідністю отримання медичної допомоги, але вирішити питання в рамках договірних зобов’язань зі своїми страховиками вийшло не у всіх.

Найбільша кількість відмов у компенсації медичних витрат пов’язано з тим, що застраховані особи вчасно не повідомили страхову компанію про настання страхової події. У таких випадках ситуація двояка і в ній необхідно розбиратися. Чи дійсно порушення термінів повідомлення спричинило будь-які негативні наслідки для страховика – збільшило вартість витрат страхової компанії, виключило можливість перевірити обставини настання страхової події, діагноз і т.д. Або ж страхова компанія, формально посилаючись на положення договору страхування шукає підстави для відмови у виплаті страхового відшкодування. Так, наприклад, не повинно бути проблемою порушення термінів повідомлення на кілька днів, через відсутність зв’язку і т.д. На сьогоднішній день такі випадки не безнадійні і з ними можна працювати. Сам по собі факт неповідомлення страховика не може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування.

Також дуже поширені відмови у виплаті страхового відшкодування у зв’язку з винятками, передбаченими договором страхування. Частина незаконних відмов пов’язано з тим, що страховики допускають розширене тлумачення положень договору страхування або відверто вводять в оману застрахованих, користуючись відсутністю достатніх знань в області медицини. Так, практично всі договори страхування виключають оплату лікування хронічних захворювань. І в принципі це правильно. Але в разі загострення хронічного захворювання медична допомога повинна покриватися договором страхування. Страхова компанія не повинна покривати курс лікування гіпертонічної хвороби, але зобов’язана сплатити витрати на зняття гіпертонічного кризу. Крім того, поширені випадки, коли представники страхової або асистуючої компанії повідомляють клієнту інформацію про те, що його діагноз ставиться до винятків із страхових подій, хоча насправді це не так. Це може бути наслідком недостатньої компетенції окремого співробітника або ж навмисними діями. У таких ситуаціях необхідно розбиратися і оскаржувати рішення страховика. При цьому шанси на вирішення подібних суперечок на користь застрахованих осіб досить високі.

Крім цього, також значна частина відмов у виплаті страхового відшкодування связна з прямими обмеженнями, передбаченими договором страхування. Перспектива спору зі страховою компанією в таких випадках практично відсутня. Наприклад, страхова компанія вказала в договорі страхування, що не покриває амбулаторно-поліклінічну допомогу, виклик лікаря в готель, вводить дуже обмежений ліміт на медикаментозне забезпечення тощо Щоб попередити подібні проблеми потрібно працювати з договором страхування на етапі укладання, уважно його вивчати і підбирати оптимальний варіант, щоб уникнути додаткових витрат, які бувають досить істотними.

Поділитись:

Читайте також

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити