05 Липня 2019 Новини
3. Якщо сталася страхова подія, постарайтеся звести все спілкування з компанією, що асистує в месенджер, якщо у асистуючої компанії немає такої можливості – записуйте розмову. Скріншоти з месенджера в подальшому можна використовувати як доказ у разі спору зі страховиком.
4. Наполягайте, щоб співробітник компанії, що асистує письмово в месенджері, або недвозначно по телефону, дав гарантії оплати тієї чи іншої медичної процедури.
5. При зверненні в клініку, попросіть відразу видати Вам копії всієї медичної документації, а також рахунків. Крім цього, попросіть дати їх письмову довідку про те, чи контактувала з ними страхова або асистуюча компанія, гарантували вони оплату лікування, чи обговорювалося це питання. Якщо контактів з клінікою не було, то це вже серйозний привід для занепокоєння. Починайте задавати питання своїй страховій компанії відразу.
6. Збережіть контакти клініки – адресу, електронну пошту, телефони, дані лікарів, координаторів, все, що вдасться отримати. Можливо, виникне необхідність звертатися в клініку за додатковими доказами. Це скоротить терміни і значно допоможе у вирішенні такої проблеми.
7. Зберігайте всі оригінали платіжних документів. По можливості, просіть поставити якісь підписи і печатки на медичної документації. Незважаючи на те, що в Європі або США все ведеться в електронній формі багато українських страховиків відмовляють у виплаті на підставі того, що документи не містять підписів лікарів і печаток клініки, такі документи не визнаються оригіналами.
Поділитись:
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня