Страхова відмовила у виплаті страхового відшкодування

Олеся

Цікава Ваша думка з наступного кейсу: Співробітник користується новою службовою машиною близько 8 місяців, машина застрахована на умовах КАСКО. За умовами страхування СК відшкодує 100% суми шкоди, заподіяної автомобілю при зверненні клієнта за виплатою і надання всіх необхідних документів, в тому числі протоколу дорожньої поліції про ДТП. Клієнт має право звернутися не частіше 1 разу на рік за виплатою шкоди в сумі не більше 10% вартості автомобіля без звернення до поліції. У вихідний день на слизькій дорозі співробітник не впорався з керуванням і з’їхав в огорожу. Машина постраждала. Співробітник повідомив про це директора своєї компанії і співробітника СК. На наступний день він прибув у СК і подав документи про відшкодування. СК розглянула всі документи і сповістила директора компанії-клієнта про неможливість відшкодування шкоди, так як компанія-клієнт вже зверталась за виплатою протягом календарного року без звернення до органів дорожної поліції і отримала її. При розгляді всередні компанії виявилося, що 4 місяцями раніше той же співробітник здійснив незначне ДТП, відремонтував авто і отримав відшкодування від СК без звернення до поліції, не повідомивши свого директора (документи в СК були подані за підписом даного співробітника). Ролі та інтереси: Співробітник – уникнути скандалу на роботі, домогтися відшкодування і не нести фін витрат. Директор – домогтися відшкодування від СК, не нести фін витрат, якомога скоріше відновити авто, в крайньому випадку – змусити співробітника відшкодувати вартість ремонту. Менеджер СК – виконати умови договору, не відшкодувати збитки, уникнути признання минулого відкшодування незаконним. Буду дуже вдячна за швидку відповідь! Гарно вечора!

Відповідь

Дякую за Ваше запитання, але не дуже розумію суть цього кейсу. По-перше, якщо власник та страхувальник за договором страхування КАСКО юридична особа, то яким чином міг отримати відшкодування працівник. Навіть за умови, що у нього була довіреність виплата здійснювалася би або на СТО, або на рахунок Страхувальника (юридична особа), або на рахунок Вигодонабувача, якщо він взагалі призначений по договору (наприклад, автомобіль у кредиті). Єдиний варіант – це домовитись з СТО про конвертацію, але в таких діях вже будуть ознаки кримінального правопорушення. По-друге, питань до страховика вже бути не може. Добровільне страхування наземних транспортних засобів – це добровільний вид страхування, умови якого визначаються договором страхування. Згідно договору компанія мала здійснити виплату страхування без довідки компетентних органів лише один раз на рік й вона це зробила, тобто в цей частині договір страхування вже виконаний. Й останнє, яким чином працівник може уникнути скандалу, коли він фактично самостійно прийняв рішення щодо майнового права, яке належить не йому, а його роботодавцеві й приховав цей факт. Це питання виникне й оминути його не вдасться. Надавати поради, яким чином знайти обґрунтоване виправдання поступку працівника в даному випадку для керівництва мені не коректо. Якщо вирішувати питання у правовій площині, то працівник має відшкодувати шкоду, завдану своєму роботодавцеві. Яким способом – це вже питання переговорів, це може бути виплата одною сумою, вирахуванням якихось сум із заробітної плати, позбавлення якихось бонусів на певний час тощо. Більше того, роботодавець може й не висувати вимоги до працівника або дисконтувати суму боргу на свій розсуд, виходячи з поточної ситуації й відносин з цим працівником.

Поділитись:

Оцінка авто після ДТП Онлайн

Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.

Оцінити збиток авто після ДТП

Подати скаргу на страхову компанію

В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.

Подати скаргу онлайн

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити