Дмитро
Вітаю!
Перший раз потрапив у ДТП, при подачі документів у страхову компанію другого учасника ДТП «Інкомстрах» з великим скандалом у нас прийняли документи, а саме: заяву про страховий випадок, зняли ксерокопії з паспорта, коду, прав, техпаспорта. Уже четвертий день не можемо домовитися з оцінювачем про огляд автомобіля.
Через якийсь час ми можемо провести незалежну оцінку, зробити ремонт автомобіля? На якому етапі подається заява про виплату страхового відшкодування? У цій страховій нам про цю заяву взагалі не сказали нічого, принесемо рішення суду, тоді і буде подальша розмова. Чи можу я відправити цю заяву поштою?
Заздалегідь вдячний!
Відповідь
Здраствуйте! Відповідно до ч.1 ст. 35 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» для отримання страхового відшкодування ви повинні протягом 30 днів з дня повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду подати страховику заяву про страхове відшкодування. Ви можете подати заяву безпосередньо до підрозділу врегулювання збитків страхової компанії або відправити його поштою (бажано це зробити з описом та повідомленням, щоб зафіксувати дату подачі). Відповідно до ч. 2 ст. 34 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» протягом 10 робочих днів з дня отримання повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду страховик зобов’язаний направити свого представника (працівника, аварійного комісара або експерта) на місце настання страхового випадку та / або місцезнаходження пошкодженого майна для визначення причин настання страхового випадку та розміру збитків. Якщо представник страховика не з’явився у встановлений термін, потерпілий має право самостійно вибрати аварійного комісара або експерта для визначення розміру шкоди. У такому випадку страховик зобов’язаний відшкодувати потерпілому витрати на проведення експертизи.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня