22 Серпня 2021 Судова практика (наша)

Представництво інтересів клієнта у справі щодо регресу у зв’язку з неповідомленням в 3 денний термін страхувальником або винною собою страховика

Фабула справи: страхова компанія звернулася із регресом на суму виплаченого страхового відшкодування на користь потерпілого до страхувальника (клієнта), який неповідомив страховика в 3-денний робочий термін згідно договору страхування. В результаті розгляду справи страховій компанії було відмовлено в задоволенні позову в повному обсязі.

https://reyestr.court.gov.ua/Review/91107795

Поділитись:

Читайте також

Подати скаргу на страхову компанію

В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.

Подати скаргу онлайн

Пакет "Економ"

Ми пропонуємо лімітований комплект консультацій та підготовку комплекту документів для звернення до суду.

Подальші дії Ви зможете виконати самостійно.

Замовити

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити