15 Вересня 2025 Новини
У другому кварталі 2025 року Національний банк зафіксував зниження кількості письмових звернень щодо діяльності страхових компаній на 9,3% – до 321, а усних звернень через контакт-центр – на 18%, до 41.
У НБУ відзначають, що загалом кількість запитів щодо фінансових і колекторських компаній також скорочується, тоді як звернень до банків навпаки стає більше.
Звернення щодо страховиків найчастіше пов’язані зі спорами про неповне або відсутнє відшкодування. Як пояснюють у НБУ, причини проблем різні: від порушень законодавства страховиками до некоректних даних від споживачів або особливостей розрахунку матеріальної шкоди, включно з експертними висновками та застосуванням зносу майна згідно з договором або законом.
Поділитись:
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня