16 Липня 2017 Новини

Що робити, якщо страхова компанія ігнорує Ваші звернення

Дуже часто буває, що страхова компанія ігнорує письмові звернення своїх клієнтів або вигодонабувачів за договорами страхування. Це створює певні труднощі у зборі інформації, необхідної для оцінки правомірності дій і рішень страховика. Багато хто не знає, що робити в подібних ситуаціях і змушені багаторазово відвідувати страхову компанію і безрезультатно сваряться з найманим персоналом. Хоча в даній ситуації є ефективне рішення, яке перебуває в правовій площині.

Справа в тому, що будь-яке звернення, в тому числі і звернення в страхову компанію регулюється Законом України «Про звернення громадян». Контроль за дотриманням законодавства про звернення прав громадян крім інших суб’єктів здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини.

Відповідно до Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» Уповноважений розглядає звернення громадян про порушення їх прав і свобод. В даному випадку необхідно говорити про порушення права особи на інформацію. При наявності достатніх підстав Уповноважений може внести подання, яке підлягає обов’язковому розгляду. Це фактично гарантія того, що страхова компанія в максимально стислі терміни дасть відповідь і на Ваше звернення і змушена буде інформувати Уповноваженого.

І повірте, з тих, страховиків, хто вже стикався з подібними процедурами ніхто не буде жартувати з цими речами, оскільки в результаті можна отримати перевірку з боку Уповноваженого, а це вкрай неприємна процедура для страхової компанії, оскільки стосується контролю цілого ряду процесів – робота з фізичними особами, зберігання персональних даних і т.д.

Тому у випадках, коли страхова компанія ігнорує Ваше звернення, не потрібно сваритися, витрачати свій час та нерви. Дійте відповідно до законодавства і Ви гарантовано досягнете результату, який Вас цікавить.

Поділитись:

Читайте також

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити