16 Липня 2017 Новини
Дуже часто буває, що страхова компанія ігнорує письмові звернення своїх клієнтів або вигодонабувачів за договорами страхування. Це створює певні труднощі у зборі інформації, необхідної для оцінки правомірності дій і рішень страховика. Багато хто не знає, що робити в подібних ситуаціях і змушені багаторазово відвідувати страхову компанію і безрезультатно сваряться з найманим персоналом. Хоча в даній ситуації є ефективне рішення, яке перебуває в правовій площині.
Справа в тому, що будь-яке звернення, в тому числі і звернення в страхову компанію регулюється Законом України «Про звернення громадян». Контроль за дотриманням законодавства про звернення прав громадян крім інших суб’єктів здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини.
Відповідно до Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» Уповноважений розглядає звернення громадян про порушення їх прав і свобод. В даному випадку необхідно говорити про порушення права особи на інформацію. При наявності достатніх підстав Уповноважений може внести подання, яке підлягає обов’язковому розгляду. Це фактично гарантія того, що страхова компанія в максимально стислі терміни дасть відповідь і на Ваше звернення і змушена буде інформувати Уповноваженого.
І повірте, з тих, страховиків, хто вже стикався з подібними процедурами ніхто не буде жартувати з цими речами, оскільки в результаті можна отримати перевірку з боку Уповноваженого, а це вкрай неприємна процедура для страхової компанії, оскільки стосується контролю цілого ряду процесів – робота з фізичними особами, зберігання персональних даних і т.д.
Тому у випадках, коли страхова компанія ігнорує Ваше звернення, не потрібно сваритися, витрачати свій час та нерви. Дійте відповідно до законодавства і Ви гарантовано досягнете результату, який Вас цікавить.
Поділитись:
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня