30 Березня 2020 Новини
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020р. забороняється робота суб’єктів господарювання, яка передбачає прийом відвідувачів. Винятоком з цього правила також є ведення страхової діяльності. Ми проаналізували останні тренди і хотіли б ними поділитися.
Перше. До сьогоднішнього дня ми не отримали жодного звернення від клієнтів страхових компаній, пов’язаних з відмовою від виконання взятих на себе зобов’язань з причини форс-мажорних обставин у зв’язку з карантином. Також поки відсутні й масові відмови у виплатах за договорами страхування, де це можливо у зв’язку з епідеміями, пандеміями і т. д. Це критично важливо, наприклад, для договорів комплексного туристичного страхування, за якими застраховані українці, що залишилися за межами України.
Друга. Практично всі страхові компанії, наскільки це можливо, перейшли в дистанційний режим роботи і максимально обмежили прийом відвідувачів. Деякі страховики повністю припинили прийом відвідувачів у себе в офісах. При цьому кожна з компаній пропонує дистанційне обслуговування при настанні страхових подій. Обмін матеріалами відбувається, як правило, з використанням повідомлень та електронної пошти. Деякі процеси трохи розтягнулися, можливо, десь не зовсім будуть дотримуватися терміни виплати страхового відшкодування. Однак про зупинку обслуговування клієнтів або виплат страхового відшкодування мова не йде.
Третє. Укладання договорів страхування продовжується. Як правило їх або привозять клієнту, або передають кур’єрськими службами. Огляди пошкодженого майна також відбуваються. Деякі компанії при роботі з невеликими страховими збитками, наприклад, просять клієнтів самостійно відправити фото, деякі страховики проводять огляди на виїзді із залученням аварійних комісарів.
Четверте. Національна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України припинила прийом громадян та документів в адміністративному приміщенні. Також й Моторне (транспортне) страхове бюро України не приймає в своєму приміщенні. Однак робота з електронними зверненнями триває, крім цього звернення можна надіслати поштою або залишити в скриньках перед приміщеннями.
П’яте. Багато страхових компаній відзначають скорочення надходжень страхових премій. Деякі страхові компанії впровадили і навіть почали активно просувати програми страхування від COVID – 19. Етичність і комерційний успіх від запуску подібних проектів ми, звичайно ж, обговорювати не будемо.
Як висновок, страхові компанії в Україні, незважаючи на всі складнощі, продовжують працювати. В даний час системного невиконання зобов’язань немає, клієнти обслуговуються, страховий ринок функціонує.
Поділитись:
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня