07 Липня 2017 Новини
Дуже часто виникає ситуація, коли є необхідність ознайомитися з правилами страхування страхової компанії на етапі виплати страхового відшкодування. Практика така, що практично у всіх договорах страхування є посилання на правила страхування, при цьому страхові компанії при підписанні договорів страхування дуже часто вказують, що клієнт своїм підписом підтверджує те, що він ознайомлений з правилами страхування та згоден з ними. Хоча на практиці, ніхто правила страхування для ознайомлення не дає, і клієнти також їх зазвичай ніколи не питають.
Проблеми для клієнта немає, коли договором страхування передбачається застосування положень саме договору в разі, якщо вони суперечать правилам страхування. Хоча це, м’яко кажучи, і не зовсім юридично вірно. Але дуже часто буває, що значна частина негативних наслідків яких важливих умов страхування вказані саме в правилах, а не в договорі. І в разі розбіжностей між договором і правилами страхування, договір передбачає пріоритет правил страхування. Тоді виникає пряма необхідність працювати з цим документом, щоб захистити свої права і законні інтереси.
Так, наприклад, в разі виплати за договором страхування від нещасного випадку із застосуванням таблиці виплат (яка є невід’ємною частиною правил страхування) без ознайомлення з правилами страхування буде неможливо перевірити правильність розрахунку страхового відшкодування. Наші клієнти дуже часто стикаються з небажанням страхових компаній знайомити їх з цим документом, що створює передумови для необґрунтованих втрат при виплаті страхового відшкодування.
Звертаємо увагу, що правила страхування кожної із страхових компаній реєструє Національна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України та там зберігаються копії даних документів. Щоб отримати копію правил там, Вам потрібно буде звернутися до Комісії із заявою та надати докази того, що страхова компанія відмовляється ознайомити Вас з правилами страхування. В якості такого доказу підійде копія заяви з проханням видати копію правил страхування з відміткою про вхідну реєстрації звернення страховою компанією. Природно, що з моменту Вашого звернення до страховика до моменту звернення до Комісії має пройти 30 днів – термін, передбачений законодавством, для розгляду звернень громадян.
Поділитись:
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня