06 Жовтня 2019 Новини
Національна комісія, що здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг України опублікувала інформацію про роботу зі зверненнями фізичних та юридичних осіб щодо дій страхових компаній.
За період березень – серпень 2019 року на страхові компанії надійшло 2158 скарг по суті. Практично всі скарги стосуються дотримання чинного законодавства про страхування при прийнятті страховиками рішень про виплату страхового відшкодування. За результатами розгляду зазначених звернень регулятором страховими компаніями було доплачено 38,8 мільйонів гривень.
Слід зазначити, що лідерами за кількістю скарг стали такі страхові компанії: УАСК «АСКА» (167 скарг, доплачено 6,3 мільйона гривень), АСК «Омега» (156 скарг, доплачено 8,6 мільйонів гривень), НАСК «Оранта» (121 скарга, доплачено 2 мільйони гривень), СК «USI» (94 скарги, доплачено 1,4 мільйона гривень). Загальна кількість скарг, що надійшли на зазначені страхові компанії, склала 538 штук, а це 24,93% від загальної кількості скарг. Відповідно за результатами розгляду цих скарг, було доплачено 18,3 мільйона гривень – 47,17% від загальної суми доплати.
Найчастіше постраждалі і страхувальники оскаржили порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування, відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування, необґрунтована відмова у виплаті страхового відшкодування, незгоду з розрахунком розміру шкоди, заподіяної транспортному засобу.
Поділитись:
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня