Тимур
Добрий день!
29.09.2012 водій маршрутного таксі скоїв ДТП з мною керованим автомобілем. Він свою провину визнав на місці, на нього був складений протокол і відправлений до суду. Ми звернулися в його страхову компанію і подали відповідні заяви. Через 10 днів з мною зв’язався експерт і зробив огляд мого автомобіля. Через деякий час він мені по телефону повідомив, що вартість завданих збитків становить 55000 грн. і так як вона перевищує ринкову вартість мого автомобіля (за розрахунками експерта вона становить 25900; хоч ринкова вартість, згідно інтернет ресурсів – 32000-40000).
Чи має право страхова компанія застосовувати щодо мене наступну схему:
1.Вони беруть вартість автомобіля, за їхніми розрахунками – 25900 грн;
2. Вони оцінюють залишкову вартість мого автомобіля, який знаходиться у мене в гаражі, наприклад в 12000 грн.
3. І виплачують мені 25900-12000-франшизу = 13400 законні дії страхової?
Ічому не береться до уваги той момент, що я не хочу розлучатися з цим автомобілем? Які дії мені робити?
Відповідь
Доброго дня, Тимуре!
Ваша ситуація досить поширена. Але є один момент. Яким чином отримувати виплату вирішує саме постраждала особа, а не страхова компанія. Тобто Ви можете отримати грошові кошти за описаним Вами варіанту і залишити автомобіль у себе, а можете забрати 25900грн. за вирахуванням франшизи і передати залишки в страхову компанію. Що стосується адекватності оцінки ринкової вартості автомобіля, то ніяких коментарів дати не можемо, так як незрозумілий пробіг, марка, модель, стан автомобіля і інші параметри, що мають істотне значення. Якщо Ви не згодні з оцінкою, то можете отримати те, що пропонує страхова компанія. Після цього можна провести свою оцінку або замовити рецензію на запропоновану Вам оцінку і вирішувати питання в судовому порядку про доплату страхового відшкодування.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня