Інна
Привіт!
Я постраждала в ДТП. У мене повне КАСКО, у винуватця автоцивілка. Моя страхова виплатила мені гроші для ремонту автомобіля (виплатили готівкою, тому що я не захотіла запропоноване ними СТО) Перед ДТП я збиралася продавати автомобіль, він був у відмінному стані, а тепер при продажі я втрачаю в ціні, тому що автомобіль сильно постраждав.
Скажіть, чи можу я звернутися в страхову винуватця за відшкодуванням у зв’язку з втратою товарного вигляду? Крім того, у мене була травма шиї (це легкі тілесні ушкодження) – можна звертатися в страхову винуватця або подавати в суд на нього за шкоду, заподіяну здоров’ю? Чи можна в його страхової вимагати відшкодування моральної шкоди?
Відповідь
Добриго дня, Інно!
1) Вам не має сенсу звертатися в СК, так як згідно статті 32 пункту 32.7 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» страховик не відшкодовує збиток, пов’язаний з втратою товарного вигляду транспортного засобу.
2) Що стосується шкоди заподіяної Вашому здоров’ю, якщо винуватець був притягнутий до адміністративної відповідальності і був визнаний винним в заподіяння шкоди в судовому порядку. Доказами шкоди заподіяної Вашому здоров’ю будуть документи з медичного закладу про те, що Ви перебували там на лікуванні, укладення медичних працівників, рецепти і чеки, які вказують на проведення лікування.
3) Якщо в судовому порядку буде встановлено що вам було завдано моральну шкоду, то така шкода відшкодовується у встановленому судом розмірі. Страховик відшкодовує не більше ніж 5 відсотків ліміту, визначеного у пункті 9.3 статті 9 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Різницю між сумою відшкодування, визначеною судом, та сумою, яка має бути відшкодована страховиком, сплачує особа, яку визнано винною у скоєнні дорожньо-транспортної пригоди.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня