Віктор
Добрий день!
У січні 2008 року, я став учасником ДТП (автомобіль, яким я керував, не належав мені, проте був повністю застрахований (КАСКО і автоцівілка- на будь-якого водія, який законно керує транспортним засобом).
Гаї видало довідку про ДТП з чим я і звернувся в страхову, де авто було застраховане, проте франшиза перевищувала суму необхідного ремонту авто яким я керував і сенсу подальшого діалогу зі страховою я не побачив. Потім, через якийсь час я отримав повістку в суд, де мене намагалися, виставить винуватцем ДТП, з чим я не погодився і написав з цього приводу пояснювальну (проте суд виписав мені штраф в 17 грн., який я і оплатив).
Сьогодні вранці, кінець жовтня, я виявив лист у своїй поштовій скриньці (конверт я викинув, тому що думав що це чергова реклама), вміст листа виявився регресною вимогою страхової другого учасника ДТП до мене особисто (чому не до моєї страхової), з вимогою оплати виставленої суми протягом 7 днів, інакше вони подадуть на суд.
Які дії мені робити?
Відповідь
Доброго дня, Віктор! Дякуємо за Ваш питання. Вибачте за тривалу затримку з відповіддю. Ваш і ще кілька питань були автоматично переадресовані нашим поштовим сервісом в архів, в зв’язку з цим ми не побачили їх своєчасно і затримали відповіді кільком відвідувачам сайту. Ще раз приносимо свої вибачення.
Щодо Вашого питання: вимоги страхової компанії ґрунтуються на ст. 993 Цивільного кодексу України, ст. 27 Закону України «Про страхування» і є законними. Все питання в тому, чи повідомляли Ви свою страхову компанію про подію за договором обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Термін повідомлення – 3 дні з моменту події. Виходячи з того, що Ви написали – повідомлення було. Але тут є тонкий момент, деякі компанії свідомо просять клієнтів окремо заповнювати заяви про подію по КАСКО і ОСАГО, а потім при відсутності другого заяви розцінюють це як несвоєчасне повідомлення. Однак таких компаній небагато і така позиція буде виглядати непереконливо в разі судового розгляду. Згідно із законом Ваша компанія в будь-якому випадку незалежно від повідомлення повинна нести відповідальність за такою претензією.
Пропонуємо Вам, зв’язатися зі страховою компанією потерпілого, передати їй номер договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, який діяв на момент ДТП. Суть в тому, що якщо мало місце несвоєчасне повідомлення про ДТП Вашої страхової компанії, то вона зобов’язана буде покрити регресні вимоги, а потім в порядку регресу може звернутися до Вас. Але наскільки я зрозумів з Вашого листа, повідомлення мало місце, тому просто переадресуйте претензію в свою страхову компанію.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня