Олена
Доброго дня!
Така ситуація: залишила машину у дворі будинку, пішла на 1,5 години в гості, вийшовши з гостей виявила, що машина пошкоджена (заднє ліве крило, бампер). У такій ситуації перший раз в житті + в цей самий час моя мама перебувала на серйозній операції, тому, для чогось, коли дзвонила в страхову, щоб зафіксувати страховий випадок сказала, що в’їхала в стовп.
Приїхали даішники, склали акт про ДТП, як воно було насправді (тобто пошкодження невідомої особи). Тільки через два дні я згадала, що сказала по телефону. У страховій компанії написала заяву, яка збігається з актом ДАІ. Документи всі прийняли, сказали, що все нормально, отримають документи з ДАІ – відразу все виплатять. Документи з ДАІ вони отримували через місяць, потім почали годувати обіцянками, що через тиждень прийдуть гроші з Києва, стала їм надзвонювати ще через 2 тижні, розповідали, що у них були проблеми з комп’ютерами, коли я запитала скільки виплатять, сказали, що 3900, хоча 2 тижні тому оголошувалася сума 7300 – франшиза. На моє запитання: “Чому так мало?” була відповідь: “А у вас знос 49%” (Машині ще немає 2-х років) Прочитала кілька разів договір, ні про який знос там мови взагалі немає. Передзвонила їм, довела, що знос до нас не застосовується, вони погодилися, в телефонному режимі була оголошена нова сумма- 5500, тобто вибила у них 1600 грн. Сказали, що виплата буде через тиждень. Минув тиждень, ні слуху, ні духу. Дзвоню в страхову, мені відповідають: “А ми вам лист послали!” “Який лист?”, – питаю. “А ми вам відмовляємо у виплаті! На підставі ст. 26 Закону “Про страхування”, тому що ви повідомили нам неправдиві відомості про ДТП. Я в шоці!
Наскільки це правомірно? Адже в будь-якому випадку (стовпа або невідомої особи) вони зобов’язані відшкодувати збитки. Я їм пояснювала, що коли дзвонила перебувала в стресовому стані, і в такому стані не розуміла, що кажу, для мене тоді важливо було зафіксувати сам факт ДТП, його номер. Невже телефонний дзвінок є підставою для відмови від виплати? Якщо і моя письмова заява та протокол ДАІ збігаються?
Відповідь
Шановна, Олено!
На жаль, надання недостовірної інформації дійсно є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування. Факт надання недостовірної інформації в телефонному режимі може бути достатнім, якщо страхова компанія зможе його підтвердити. А це зробити дуже важко, оскільки навіть при наявності звукозапису важко довести, що це саме Ваш дзвінок.
Тут очевидні кілька некомпетентних дій страхової компанії, щоб перевірити недостовірність наданої інформації достатньо провести звичайне трасологічне дослідження і це буде вагомим доказом на відміну від роздруківки телефонної розмови.
Від себе ми можемо рекомендувати Вам наступне, домовляйтеся про компромісну суму виплати та підписуйте угоду з чіткими термінами виплати. У нас досить часто бувають такі ситуації і, як нам здається, ситуація дійсно виглядала дещо інакше ніж Ви її описуєте. Хоча міркувати про це з нашого боку, напевно, буде некоректно.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня