Олександр
Добрий день!
У мене відбулася наступна ситуація: чотири місяці тому в мій стоячий на узбіччі автомобіль в’їхав автомобіль клієнта СК, що має договір “автоцивілка”. Викликали ДАІ, склали акт про ДТП в присутності представника СК, пізніше був зібраний весь пакет документів затребування СК, в тому числі постанову суду з встановленою провиною водія, який скоїв наїзд.
Від мене в СК прийнято заяву на виплату і через 1,5 місяця з часу подачі заяви на виплату СК говорить, що відмовляється виплачувати компенсацію, на остованіі того, що в момент ДТП автомобіль-винуватець мав транзитні номери, тобто власник зняв його з обліку. Але особистість і дані техпаспотра застрахованого, зазначені в договорі, збігаються, термін договору не закінчився.
Чи правомірна відмова?
Відповідь
Олександр, добрий день! Вибачте за технічні проблеми з нашим сайтом, Ваш лист, як і кілька інших листів, були автоматично перенесені в архів, в зв’язку з цим ми не змогли на нього своєчасно відповісти.
Умови обов’язкового страхування регулюються виключно законодавством України. Стаття 26 Закону України «Про страхування», норми Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» не містять такої підстави для відмови у виплаті страхового відшкодування. У зв’язку з цим могли б Вам рекомендувати звернутися зі скаргою до Державної комісії з регулювання риків фінансових послуг України (м.Київ, вул. Бориса Грінченка, 3).
Надалі це питання також буде доцільно вирішувати в судовому порядку.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня