Катерина
Добрий день! Приблизно місяць тому, я виїжджала з супермаркету і при повороті наїхала на бордюр, пошкодивши при цьому правий поріг автомобіля. Я передзвонила в страхову і заявила про страховий випадок, на що вони мені порадили не чіпати машину і чекати експерта. Зателефонувавши знайомому міліціонеру я порадилася з ним, чи варто мені викликати їх чи ні, на що він порадив не викликати так як, це буде вважатися адміністративним порушенням і будуть вилучатися права … 🙁 Знову таки я передзвонила в страхову і повідомила це їм, на що вони попросили мене під’їхати і заповнити заяву.
Я приїхала, ми оформили всі папери і мене направили на калькуляцію тільки попередили, що б я їхала на їх СТО тому що на СТО підтримують мою гарантію на авто (раніше я вже потрапляла в ДТП і послухавши цю страхову ремонтувала машину у них на СТО, вони пофарбували мені бампер і крило різними відтінками блакитного … 🙁 при цьому сказавши, що точно вгадати колір неможливо і тепер кожен раз коли машина виїжджає з мийки, цей “перепад” в кольорі помітний, я показала їх експерту як вони мені відремонтували машину на їх СТО на що він нічого не сказав).
Вирішивши не дотримуватися їхніх порад і в цілях економії своїх і відповідно і їх засобів я поїхала на СТО, яке не відносяться до вищевказаних категорій. Там мені склали калькуляцію і її я привезла страховому фахівця. Хочу так само вказати, що договір у мене підписаний на рік, але система оплати страховки в два етапи, тобто я роблю оплату 2 рази в рік. ДТП сталося в середині серпня, в другу оплату я внесла на цьому тижні. Загалом передзвонивши їм вчора я отримала відмову у виплаті грошей, а причину вони вказали що це пошкодження було зроблено на багато раніше. Зрозуміти не можу, машині 3 роки, страхувалася вона завжди в одній і тій же страховій компанії, скільки вони мають право відмовляти у виплаті ??? І що мені робити з їх відмовою ??? Страховка “автоцивілька”. Може можна направити їм якийсь лист або в кінці кінців подати в суд? !!
Відповідь
Добрий день, Катерино! Дякую за Ваше запитання.
Але не зовсім зрозуміло, який у Вас договір страхування. У разі якщо у Вас тільки страхування цивільної відповідальності, страхова компанія не має підстав для виплати страхового відшкодування, так як шкода відшкодовується потерпілим третім особам (наприклад, іншим водіям).
У Вашому випадку постраждалих немає, тому страховики і не повинні виплачувати. Але швидше за все у Вас автомобіль застрахований за програмою КАСКО, тоді це питання інше. Але щоб визначити правомірність дій страхової компанії потрібно розуміти умови, на яких застрахований Ваш автомобіль. У разі якщо у Вас перший період страхування закінчився, а потім сталося ДТП, при цьому другу частину до цього моменту Ви оплатили вже після ДТП, то така відмова правомірна. Що стосується інших можливих підстав, то необхідно дивитися договір, можливо для виплати відшкодування необхідно оформлення випадку в ДАІ, що Ви не зробили.
Якщо ж всі Ваші дії відповідають умовам договору, частини платежів внесені за графіком, то відмова може бути і неправомірною. В такому випадку рекомендуємо оскаржити рішення страхової компанії в Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України або звернутися з позовом до суду.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня