Григорій
Доброго дня!
Прошу консультацію з такого питання: 21.10.17. ми придбали авто Ауді 6. Зареестрували, отримали техпаспорт – звернулись до страхової компанії, уклали договір ОСАГО та КАСКО сплатили внесок відповідно до умов договорув цей же день 21.10.17.(без сплати ми з нами б не уклали договір).
В цей же день 21.10.17 виїхали до м. Харків. В дорозі сталася ДТП. (Зачепив придорожній відбійник -подряпав бік авто). Викликали поліцію, оформили, звернулись до страхової зареестрували справу на відшкодування. Після розгляду, який тривав місяць отримав відмову у відшкодуванні – так як договір не дійсний бо гроші на їх рахунок зараховані не 21.10 а 23.10.17. (квитанція про слату датована 21.10) В договорі страхування вказано термін дії договору з 00 годин 21.10.17 до 24.00 годин 20.10.18 а п 3.5 договору встановлено , що у будь-якому випадку Страховик звільняється від обов*язку сплати, якщо на момент події існує просрочена заборгованість.
Чи правомірно Страховик відмовив у відшкодуванні збитків?
Дякую. Можу надіслати скановані копії відмови, квитанції про сплату, договору.
Відповідь
Григорій, доброго дня!
Дякуємо за те, що звернулися до нас.
Ми вже неодноразово вирішували аналогічні спори. Для того, щоб визначити перспективи спору просимо надіслати нам на електронну пошту Ваш договір страхування КАСКО, лист-відмову страхової компанії, платіжний документ, що підтверджує оплату з Вашого боку страхової премії, а також копію протоколу про адміністративне правопорушення, складеного у зв’язку з ДТП.
Ключовим моментом у вирішенні аналогічних спорів є визначення моменту виконання обов’язку по сплаті страхової премії. Навіть в одній компанії за різними програмами страхування це питання може вирішуватися по-різному. В деяких договорах обов’язок вважається виконаним з моменту здійснення платежу, а в деяких з моменту надходження коштів на рахунок страховика. Якщо договір страхування чітко не визначає цей момент, то необхідно знайомитись з Правилами страхування, на які є посилання у Вашому договорі.
В більшості випадків нам вдавалося вирішити аналогічні спірні питання на користь своїх клієнтів. Деталі співпраці, та розмір завданої шкоди ми можемо обговорити в телефонному режимі. Що стосується оплати нашого гонорару, то по таких справах ми працюємо без попередньої оплати, якщо бачимо реальні перспективи отримання вирішення спору на Вашу користь. Виплата гонорару здійснюється тільки після отримання результату у вигляді сплати страхового відшкодування.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня