Євген
Доброго дня.
Склалася така ситуація. Я винуватець ДТП, наздогнав машину, страховка моя закінчилася недавно. Ударив потерпілого в задній бампер. Машина потерпілого фольксваген гольф 2015 року універсал, ще на гарантії. Нещодавно, 24 листопада, машина була у офіціалів на сто, нарахували 45 тис. грн. На вигляд був пробитий бампер задній і все. Зв’язавшись з водієм даного автомобіля, каже що всередині багато чого ще пом’ялося, і це я розумію, тому як у мене передок змішувача де то на 15 см. Готуюся до того що страхова потерпілого (КАСКО) буде з мене вимагати якусь суму, швидше за всього більше ніж сам ремонт, чи можливо зменшити цю суму? І скільки б була ця сума, виплатити відразу у мене не вийде, як то розбити можливо? Сьогодні, 25 листопада, постраждала сторона чекає виплати зі страхової, і будуть ремонтувати автомобіль. Які мої дії, чекати коли прийде регрес або вже якісь експертизи робити що б зменшити суму виплати?
Відповідь
Євген, добрий день!
Дякую за ваше запитання.
Я б рекомендував Вам діяти наступним чином. Спочатку необхідно буде отримати претензійні матеріали від страхової компанії потерпілого, розібратися в обґрунтованості вимог страхової компанії. Наприклад, уточнити чи був автомобіль раніше в ДТП, чи є інші підстави для застосування коефіцієнта фізичного зносу при розрахунку матеріального збитку, перевірити обгрунтованість розрахунків СТО і т.д. З огляду на, що судова практика по такого роду справах неоднозначна, на підставі проведеного аналізу потрібно готувати переговорну позицію зі страховою компанією потерпілого і вирішувати питання про реструктуризацію регресної заборгованості. У разі зацікавленості, ми могли б безкоштовно проаналізувати претензійні матеріали і в подальшому вже обговорювати співпрацю з Вами по роботі з даною сумою регресної заборгованості.
Поділитись:
Унікальний сервіс на нашому сайті, дозволить Вам в кілька кліків отримати попередню оцінку збитків.
В спеціальному розділі, Ви можете написати скаргу на дії Страхової компаніїї, яка буде автоматично відправлена до відповідних органів в залежності від типу страхування та типу скарги.
Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня